Laadukas ja asiakaslähtöinen verkkokauppa on pohja tekemiselle
Laadukas ja asiakaslähtöinen verkkokauppa on pohja tekemiselle
Laadukas ja asiakaslähtöinen verkkokauppa on pohja tekemiselle
10. huhtikuuta 2024
Hyvästä ja ammattimaisesta suunnittelusta ei kannata tinkiä, mikäli mielii pärjätä kilpailussa muita verkkokauppoja vastaan. Verkkokauppa on kuin hyvä ja laadukas kivijalkamyymälä. Sieltä asiakkaan pitää löytää tuotteet selkeästi esiteltynä, sen pitää luoda uskottava kuva toimijasta ja tärkeimpänä, luoda parhaat puitteet ostaa tuotteita helposti ja nopeasti. Yrityksestä syntyvä mielikuva ja palvelukokemus yhdessä tuovat myös liiketoiminnallista arvoa, mikä pitää muistaa kun lähdetään liikkeelle.
Mitä tarkoittaa hyvä suunnittelu
Hyvän suunnittelun lähtökohta on tunnistaa aidosti potentiaalinen kohderyhmä. Kuka ostaa tuotteita / palveluita, kenelle sitä suunnitellaan ja mitkä ovat lähtökohtaisesti tavoitteet sille, kenet halutaan tavoittaa. Tämä pohjautuu myös syvälliseen ymmärrykseen asiakkaan liiketoiminnasta. Toteutusta on turha tehdä, mikäli toteuttaja ei ymmärrä asiakkaan liiketoiminnan ydintä. Suunnittelun pohjatyönä täytyy siis olla asianmukainen tutustuminen nykyhetkeen ja peilata sitä tavoitteisiin, mihin uudistuksella halutaan päästä.
Perustan ja pohjatyön ollessa kunnossa, voidaan lähteä viemään eteenpäin tarvittavia suunnittelun ja designin elementtejä. Luodaan raamit toteutukselle, unohtamatta kaupallista otetta. Tarinat ja visuaalisuus ovat tärkeässä roolissa, mutta samassa pitää pystyä myös ymmärtämään asiakkaan ostokäyttäytymistä. Miten tuotteet löydetään, miten ne esitellään ja myydään asiakkaalle. Suunnittelu alkaa pala kerrallaan muovautua näistä ja lukuisista muista elementeistä.
Perusrakenteen ollessa selvänä, on hyvä miettiä mielikuvaa ja brändin rakentamista tukevaa suunnittelua. Millainen fiilis ja tarina me halutaan ostajalle välittää. Voidaanko tuotteet esitellä muutenkin kuin vain yhdellä kuvalla ja hinnalla. Minkä ongelman palvelu ratkaisee ja mitä hyötyjä tuotteet / palvelut tarjoavat. Jokaisen liiketoiminnan taustalla on osaamista ja ammattilaisia, joiden tarina sekä tekemisen tyyli pitää myös näkyä osana verkkokauppatoteutusta. Nämä ovat vahvasti sellaisia elementtejä, jotka taas purevat ostajaan ja luovat parhaimmillaan luottamuksen asiakkaaseen.
Pääelementtien ollessa kunnossa, lähdetään kohti teknistä toteutusta ja verkkokaupan käytännön toiminnallisuuksien luomista. Kaupan arki lähestyy, joten tässä vaiheessa on hyvä pohtia ihan tavallisia arjen asioita, miten tilaukset tulevat tai miten varsinainen ostaminen käytännössä tapahtuu. Näihin teknisiin asioihin liittyy satoja pieniä työvaiheita, jotka tulee saattaa toimintaan.
Miksi Shopify?
Shopify on yksi maailman suurimmista verkkokauppa-alustojen toimittajista. Shopify valikoitui kumppaniksemme siitä syystä, että sen ominaisuudet, toimivuus ja kehityskaari on verrattain erittäin hyvällä tasolla. Alustan valinnassa kannattaa ottaa huomioon avoin lähdekoodi, mikä mahdollistaa sen kehittymisen nyt ja tulevaisuudessa.
Hyvästä ja ammattimaisesta suunnittelusta ei kannata tinkiä, mikäli mielii pärjätä kilpailussa muita verkkokauppoja vastaan. Verkkokauppa on kuin hyvä ja laadukas kivijalkamyymälä. Sieltä asiakkaan pitää löytää tuotteet selkeästi esiteltynä, sen pitää luoda uskottava kuva toimijasta ja tärkeimpänä, luoda parhaat puitteet ostaa tuotteita helposti ja nopeasti. Yrityksestä syntyvä mielikuva ja palvelukokemus yhdessä tuovat myös liiketoiminnallista arvoa, mikä pitää muistaa kun lähdetään liikkeelle.
Mitä tarkoittaa hyvä suunnittelu
Hyvän suunnittelun lähtökohta on tunnistaa aidosti potentiaalinen kohderyhmä. Kuka ostaa tuotteita / palveluita, kenelle sitä suunnitellaan ja mitkä ovat lähtökohtaisesti tavoitteet sille, kenet halutaan tavoittaa. Tämä pohjautuu myös syvälliseen ymmärrykseen asiakkaan liiketoiminnasta. Toteutusta on turha tehdä, mikäli toteuttaja ei ymmärrä asiakkaan liiketoiminnan ydintä. Suunnittelun pohjatyönä täytyy siis olla asianmukainen tutustuminen nykyhetkeen ja peilata sitä tavoitteisiin, mihin uudistuksella halutaan päästä.
Perustan ja pohjatyön ollessa kunnossa, voidaan lähteä viemään eteenpäin tarvittavia suunnittelun ja designin elementtejä. Luodaan raamit toteutukselle, unohtamatta kaupallista otetta. Tarinat ja visuaalisuus ovat tärkeässä roolissa, mutta samassa pitää pystyä myös ymmärtämään asiakkaan ostokäyttäytymistä. Miten tuotteet löydetään, miten ne esitellään ja myydään asiakkaalle. Suunnittelu alkaa pala kerrallaan muovautua näistä ja lukuisista muista elementeistä.
Perusrakenteen ollessa selvänä, on hyvä miettiä mielikuvaa ja brändin rakentamista tukevaa suunnittelua. Millainen fiilis ja tarina me halutaan ostajalle välittää. Voidaanko tuotteet esitellä muutenkin kuin vain yhdellä kuvalla ja hinnalla. Minkä ongelman palvelu ratkaisee ja mitä hyötyjä tuotteet / palvelut tarjoavat. Jokaisen liiketoiminnan taustalla on osaamista ja ammattilaisia, joiden tarina sekä tekemisen tyyli pitää myös näkyä osana verkkokauppatoteutusta. Nämä ovat vahvasti sellaisia elementtejä, jotka taas purevat ostajaan ja luovat parhaimmillaan luottamuksen asiakkaaseen.
Pääelementtien ollessa kunnossa, lähdetään kohti teknistä toteutusta ja verkkokaupan käytännön toiminnallisuuksien luomista. Kaupan arki lähestyy, joten tässä vaiheessa on hyvä pohtia ihan tavallisia arjen asioita, miten tilaukset tulevat tai miten varsinainen ostaminen käytännössä tapahtuu. Näihin teknisiin asioihin liittyy satoja pieniä työvaiheita, jotka tulee saattaa toimintaan.
Miksi Shopify?
Shopify on yksi maailman suurimmista verkkokauppa-alustojen toimittajista. Shopify valikoitui kumppaniksemme siitä syystä, että sen ominaisuudet, toimivuus ja kehityskaari on verrattain erittäin hyvällä tasolla. Alustan valinnassa kannattaa ottaa huomioon avoin lähdekoodi, mikä mahdollistaa sen kehittymisen nyt ja tulevaisuudessa.
Hyvästä ja ammattimaisesta suunnittelusta ei kannata tinkiä, mikäli mielii pärjätä kilpailussa muita verkkokauppoja vastaan. Verkkokauppa on kuin hyvä ja laadukas kivijalkamyymälä. Sieltä asiakkaan pitää löytää tuotteet selkeästi esiteltynä, sen pitää luoda uskottava kuva toimijasta ja tärkeimpänä, luoda parhaat puitteet ostaa tuotteita helposti ja nopeasti. Yrityksestä syntyvä mielikuva ja palvelukokemus yhdessä tuovat myös liiketoiminnallista arvoa, mikä pitää muistaa kun lähdetään liikkeelle.
Mitä tarkoittaa hyvä suunnittelu
Hyvän suunnittelun lähtökohta on tunnistaa aidosti potentiaalinen kohderyhmä. Kuka ostaa tuotteita / palveluita, kenelle sitä suunnitellaan ja mitkä ovat lähtökohtaisesti tavoitteet sille, kenet halutaan tavoittaa. Tämä pohjautuu myös syvälliseen ymmärrykseen asiakkaan liiketoiminnasta. Toteutusta on turha tehdä, mikäli toteuttaja ei ymmärrä asiakkaan liiketoiminnan ydintä. Suunnittelun pohjatyönä täytyy siis olla asianmukainen tutustuminen nykyhetkeen ja peilata sitä tavoitteisiin, mihin uudistuksella halutaan päästä.
Perustan ja pohjatyön ollessa kunnossa, voidaan lähteä viemään eteenpäin tarvittavia suunnittelun ja designin elementtejä. Luodaan raamit toteutukselle, unohtamatta kaupallista otetta. Tarinat ja visuaalisuus ovat tärkeässä roolissa, mutta samassa pitää pystyä myös ymmärtämään asiakkaan ostokäyttäytymistä. Miten tuotteet löydetään, miten ne esitellään ja myydään asiakkaalle. Suunnittelu alkaa pala kerrallaan muovautua näistä ja lukuisista muista elementeistä.
Perusrakenteen ollessa selvänä, on hyvä miettiä mielikuvaa ja brändin rakentamista tukevaa suunnittelua. Millainen fiilis ja tarina me halutaan ostajalle välittää. Voidaanko tuotteet esitellä muutenkin kuin vain yhdellä kuvalla ja hinnalla. Minkä ongelman palvelu ratkaisee ja mitä hyötyjä tuotteet / palvelut tarjoavat. Jokaisen liiketoiminnan taustalla on osaamista ja ammattilaisia, joiden tarina sekä tekemisen tyyli pitää myös näkyä osana verkkokauppatoteutusta. Nämä ovat vahvasti sellaisia elementtejä, jotka taas purevat ostajaan ja luovat parhaimmillaan luottamuksen asiakkaaseen.
Pääelementtien ollessa kunnossa, lähdetään kohti teknistä toteutusta ja verkkokaupan käytännön toiminnallisuuksien luomista. Kaupan arki lähestyy, joten tässä vaiheessa on hyvä pohtia ihan tavallisia arjen asioita, miten tilaukset tulevat tai miten varsinainen ostaminen käytännössä tapahtuu. Näihin teknisiin asioihin liittyy satoja pieniä työvaiheita, jotka tulee saattaa toimintaan.
Miksi Shopify?
Shopify on yksi maailman suurimmista verkkokauppa-alustojen toimittajista. Shopify valikoitui kumppaniksemme siitä syystä, että sen ominaisuudet, toimivuus ja kehityskaari on verrattain erittäin hyvällä tasolla. Alustan valinnassa kannattaa ottaa huomioon avoin lähdekoodi, mikä mahdollistaa sen kehittymisen nyt ja tulevaisuudessa.
Hyvästä ja ammattimaisesta suunnittelusta ei kannata tinkiä, mikäli mielii pärjätä kilpailussa muita verkkokauppoja vastaan. Verkkokauppa on kuin hyvä ja laadukas kivijalkamyymälä. Sieltä asiakkaan pitää löytää tuotteet selkeästi esiteltynä, sen pitää luoda uskottava kuva toimijasta ja tärkeimpänä, luoda parhaat puitteet ostaa tuotteita helposti ja nopeasti. Yrityksestä syntyvä mielikuva ja palvelukokemus yhdessä tuovat myös liiketoiminnallista arvoa, mikä pitää muistaa kun lähdetään liikkeelle.
Mitä tarkoittaa hyvä suunnittelu
Hyvän suunnittelun lähtökohta on tunnistaa aidosti potentiaalinen kohderyhmä. Kuka ostaa tuotteita / palveluita, kenelle sitä suunnitellaan ja mitkä ovat lähtökohtaisesti tavoitteet sille, kenet halutaan tavoittaa. Tämä pohjautuu myös syvälliseen ymmärrykseen asiakkaan liiketoiminnasta. Toteutusta on turha tehdä, mikäli toteuttaja ei ymmärrä asiakkaan liiketoiminnan ydintä. Suunnittelun pohjatyönä täytyy siis olla asianmukainen tutustuminen nykyhetkeen ja peilata sitä tavoitteisiin, mihin uudistuksella halutaan päästä.
Perustan ja pohjatyön ollessa kunnossa, voidaan lähteä viemään eteenpäin tarvittavia suunnittelun ja designin elementtejä. Luodaan raamit toteutukselle, unohtamatta kaupallista otetta. Tarinat ja visuaalisuus ovat tärkeässä roolissa, mutta samassa pitää pystyä myös ymmärtämään asiakkaan ostokäyttäytymistä. Miten tuotteet löydetään, miten ne esitellään ja myydään asiakkaalle. Suunnittelu alkaa pala kerrallaan muovautua näistä ja lukuisista muista elementeistä.
Perusrakenteen ollessa selvänä, on hyvä miettiä mielikuvaa ja brändin rakentamista tukevaa suunnittelua. Millainen fiilis ja tarina me halutaan ostajalle välittää. Voidaanko tuotteet esitellä muutenkin kuin vain yhdellä kuvalla ja hinnalla. Minkä ongelman palvelu ratkaisee ja mitä hyötyjä tuotteet / palvelut tarjoavat. Jokaisen liiketoiminnan taustalla on osaamista ja ammattilaisia, joiden tarina sekä tekemisen tyyli pitää myös näkyä osana verkkokauppatoteutusta. Nämä ovat vahvasti sellaisia elementtejä, jotka taas purevat ostajaan ja luovat parhaimmillaan luottamuksen asiakkaaseen.
Pääelementtien ollessa kunnossa, lähdetään kohti teknistä toteutusta ja verkkokaupan käytännön toiminnallisuuksien luomista. Kaupan arki lähestyy, joten tässä vaiheessa on hyvä pohtia ihan tavallisia arjen asioita, miten tilaukset tulevat tai miten varsinainen ostaminen käytännössä tapahtuu. Näihin teknisiin asioihin liittyy satoja pieniä työvaiheita, jotka tulee saattaa toimintaan.
Miksi Shopify?
Shopify on yksi maailman suurimmista verkkokauppa-alustojen toimittajista. Shopify valikoitui kumppaniksemme siitä syystä, että sen ominaisuudet, toimivuus ja kehityskaari on verrattain erittäin hyvällä tasolla. Alustan valinnassa kannattaa ottaa huomioon avoin lähdekoodi, mikä mahdollistaa sen kehittymisen nyt ja tulevaisuudessa.
Etsi
Kategoriat
Viimeisimmät artikkelit
Brandit Group Oy
Brandit Group Oy
Brandit Group Oy
Brandit Group Oy
Tehdään töitä yhdessä 👋
Brandit Group Oy on liiketoiminnan konsulttiyritys räätälöityjen verkkokauppojen toteuttamiseen asiakaslähtöisesti ajatusta, brändiä ja tarpeita kunnioittaen. Jos brändisi on vain pelkkä ajatus, niin autamme sen luomisessa ja lanseeramisessa. Omistaudumme tarjoamaan korkealaatuista palvelua asiakkaillemme ja tavoitteenamme on tuoda ideoitasi eloon tietotaitomme avulla. Yhdessä kehitämme ainutlaatuisen brändin ja verkkokaupan, joka erottuu kilpailijoista, sekä luo edellytykset menestyvälle liiketoiminnalle.
© Copyright 2024, Design & Site by Brandit Group Oy
Tehdään töitä yhdessä 👋
Brandit Group Oy on liiketoiminnan konsulttiyritys räätälöityjen verkkokauppojojen toteuttamiseen asiakaslähtöisesti ajatusta, brändiä ja tarpeita kunnioittaen. Jos brändisi on vain pelkkä ajatus, niin autamme sen luomisessa ja lanseeramisessa. Omistaudumme tarjoamaan korkealaatuista palvelua asiakkaillemme ja tavoitteenamme on tuoda ideoitasi eloon tietotaitomme avulla. Yhdessä kehitämme ainutlaatuisen brändin ja verkkokaupan , joka erottuu kilpailijoista, sekä luo edellytykset menestyvälle liiketoiminnalle.
© Copyright 2024, Design & Site by Brandit Group Oy
Tehdään töitä yhdessä 👋
Brandit Group Oy on liiketoiminnan konsulttiyritys räätälöityjen verkkokauppojojen toteuttamiseen asiakaslähtöisesti ajatusta, brändiä ja tarpeita kunnioittaen. Jos brändisi on vain pelkkä ajatus, niin autamme sen luomisessa ja lanseeramisessa. Omistaudumme tarjoamaan korkealaatuista palvelua asiakkaillemme ja tavoitteenamme on tuoda ideoitasi eloon tietotaitomme avulla. Yhdessä kehitämme ainutlaatuisen brändin ja verkkokaupan , joka erottuu kilpailijoista, sekä luo edellytykset menestyvälle liiketoiminnalle.
© Copyright 2024, Design & Site by Brandit Group Oy
Tehdään töitä yhdessä 👋
Brandit Group Oy on liiketoiminnan konsulttiyritys räätälöityjen verkkokauppojen toteuttamiseen asiakaslähtöisesti ajatusta, brändiä ja tarpeita kunnioittaen. Jos brändisi on vain pelkkä ajatus, niin autamme sen luomisessa ja lanseeramisessa. Omistaudumme tarjoamaan korkealaatuista palvelua asiakkaillemme ja tavoitteenamme on tuoda ideoitasi eloon tietotaitomme avulla. Yhdessä kehitämme ainutlaatuisen brändin ja verkkokaupan, joka erottuu kilpailijoista, sekä luo edellytykset menestyvälle liiketoiminnalle.
© Copyright 2024, Design & Site by Brandit Group Oy